wtorek, 28 marca 2017

Bioliq Pro | Serum rewitalizujące

Nie ukrywam, że jestem podatna na opinie innych, łatwo mnie do czegoś przekonać i szybko mogę zmienić zdanie. Przykładowo coś mi nie podoba, jednak gdy zaczyna być modne i ogólnodostępne, zaczynam się do tego przekonywać. Tak samo bywa gdy widzę ciekawą reklamę, czy produkt w ładnym opakowaniu. Tym razem skusiła mnie telewizyjna reklama :) Macie podobnie?

Kosmetykiem, o którym dziś mowa jest Bioliq Pro serum intensywnie rewitalizujące z kawiorem. Jak to mówili w reklamie, kosztuje mniej niż 30 złotych, więc cena jest przystępna. Ja zapłaciłam dokładnie 23 złote za buteleczkę o objętości 30 ml. W składzie produktu możemy znaleźć ekstrakt z korzenia tarczycy bajkalskiej i z kawioru. To właśnie te składniki mają stymulować rewitalizację skóry. Według producenta serum hamuje starzenie komórek skóry na drodze enzymatycznej, oddziałuje na metabolizm preadipocytów i adipocytów, co widocznie wpływa na kontur twarzy.


Sposób stosowania jest bardzo prosty i przyjemny. Szczerze mówiąc nigdy wcześniej nie używałam żadnego innego kosmetyku z pipetką, jednak okazało się to być banałem. Aplikujemy więc kosmetyk właśnie za pomocą tej pipetki albo na opuszki palców albo bezpośrednio na twarz, ja jednak zdecydowanie wolę nakładanie serum w pierwszej kolejności na palce. Kosmetyk delikatnie wmasowaujemy, możemy stosować go rano pod makijaż oraz wieczorem jako element codziennej pielęgnacji.


Ja początkowo przez okres kilku tygodni zdecydowałam się na jego używanie pod makijaż, ponieważ zauważyłam, że moja skóra twarzy się bardzo przetłuszcza i pomyślałam, że zwykłe kremy stosowane przeze mnie są po prostu zbyt tłuste. Serum Bioliq trochę ulżyło moim kłopotom i cera się uspokoiła, nie ukrywam jednak że w czasie testowania produktu, wypróbowałam także matujący podkład, który okazał się strzałem w dziesiątkę.


Bioliq jednak na długo zagrzał miejsce w mojej kosmetyczce, a od niedawna używam go również do pielęgnacji na noc. Czuję, że skóra staje się odżywiona i pełna energii na lato. 

A czy Wy stosowałyście już serum marki Bioliq? A może inne produkty tej firmy, które możecie polecić? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jestem wdzięczna za każdy dodany komentarz oraz sugestię.
Zaobserwuj mnie, aby śledzić moje posty na bieżąco :) ♥
____________________________________________________

Thank you for every single comment and advice. Please follow me, so You could see every new post :) ♥